Sık geçen başlıklar

koza han'da yapılan restorasyon çalışması 1

ekşi'de gör
ailem bursa'da. ama bursa zaten "kallavi fetöcüyü" bursa'nın başına getirerek; getirmekten de ötesi bunu kutlayarak, pisliğin, kötülüğün her türlüsünü hak ettiğini kanıtlamış, göstermiş bir şehirdir.

yakışır büyükşehir belediyemize :)

edit: entry entry imla hatası arayan ekşisözlük ukalalarından birisi, "biraz kesme işareti kullan abicim yaaa" diye mesaj atmış. yani göze hoş gelsin diye, düzgün gözüksün diye rica etmek var bir de böyle ukalaca hitap etmek.

ulan yazıyoruz da, milletlerarası sözleşme metni mi yazıyoruz burada?

al, kesme işaretlerini ekledim (bursa'da ve bursa'nın), 2020 yılını mutlu kapat.