perili bir eve gidecekseniz, hizmetçi, temizlikçi, tamirci falan olarak gidin. ev sahipleri ölüyor, hayatta kalan onlar oluyor.
emekçi diye mi dokunmuyorlar artık onlara bilmiyorum.*
28.10.2018 · 24. sıra
lamaga
27.10.2018 13:48