188 adet entry girmişim. bu entrylerin içinde kızdığım şeylere .... koydum ya da sansürledim açıktan küfür ettiğim bir şey olmadı, normal şekilde konuşmasını bilen kendi çapında takılan sabırlı biriyim ama
yanımda yöremde çevremde sitemde böyle bir olaya denk gelip ölümüne saldırmazsam orospu çocuğu olayım.
.
.
.
haber
o yasa çıkacak, bir lokma ekmeğe bir damla suya muhtaç olan bu garibanlara eziyet eden öldüren yavuşaklar boşalan ceza evlerine girecek.
dilim dişim sızlıyor kahbe çocukları, o hayvanların çektiği acıyı hissediyorum, ruh hastası piçler.
birisi demiş ki anasının babasının ne suçu var, bak benim yaşım 32 daha anama babama küfür eden olmadı hiç, çünkü anam babam bana insan olmayı öğretti. bu yukarıdaki yavuşakların en büyük suçlusu anası babasıdır.
19.04.2020 · 4. sıra
eseseskikikieskieskies
18.04.2020 00:00 ~ 03:23