konyali kardeslerimiz yuzde 73 oy ile tercihlerini akp yonunde kullandilar.
ulasima zammi da akp'li belediye yapti, yani kendi tercihleri.
lutfen oyunbozanlik yapmasinlar. azicik dislerini sıkacaklar, hem togg yapildi, bor bulundu, siha yapiyoruz, heryerden petrol fiskirdi. az daha sabir
05.07.2023 · 46. sıra
plevnedencikmamdiyorum1969
04.07.2023 00:01