Sık geçen başlıklar

konya'da duvara karşı dondurma yiyen çocuk 2

ekşi'de gör
spesifik olarak odağa ramazan ya da orucu almadan bu konuda genel bir şey söyleyeceğim: birine karşı bir incelik yaptığınızda veya özveride bulunduğunuzda bu kişi kibarlığınızı ya da özverinizi bunu yapma gereği duymayanlara karşı bir suçlama aracı, utandırma yolu olarak kullanıp "helal olsun filancaya, bunu yapmayan falancaya ders vermiştir, o falanca şerefsizdir pisliktir!!" diyorsa, o kişi hiçbir incelik ve özveriyi hak etmiyordur. iyi günler.
kaygı diyin korku diyin baskı diyin ama saygı demeyin.
oruç tutan insanın dondurma görünce aklı karışıyorsa tutmasın zaten.

çocuk bunlar çocuk.
saygı göstermek zorunda değil, özgürce koşarak o dondurmayı yemek zorunda, saklanarak değil..

edit : mesaj ile küfür eden müslüman kardeşlerim, daha 1 saat olmadı orucunuzu açalı. nefis terbiye olmamış sanki, bir ay daha mı tutsanız?