umurumuzda olmayan çocuklardır. umurumuzda olunca yine biz suçlu oluruz.
zaten bir süre sonra aileleri şikayetçi olmaktan vazgeçiyor falan...
suçluların suçları ört bas ediliyor. biz niye uğraşalım?
20.04.2017 · 7. sıra
sessiz kontrol
19.04.2017 07:55