Sık geçen başlıklar

konut kredisi 2

ekşi'de gör
yalama olan kredi türüdür. kredileri aşırı düşürülelim ev fiyatları üzerine %20 eklensin. sonra küt diye yükselsin ev satışları dursun. müthiş ülke, her şey harika.
2017 mart ayında eskişehir de merkezi bir mahallede 220 bin tllik bir ev beğendim.tam hayallerimde ki gibi her yere yürüme mesafesi 4+1 dubleks müzik odası yapabileceğim büyük bir oda.o zaman özel bir veteriner kliniğinde sigortalı hemşirelik ve solistliği aynı anda yapıyorum.yıllarca çalışıp didinip kenara koyduğum birazda annemin katkısıyla 40 bin tl gibi bir birikimim vardı. birikimi peşinat yaparak 0,94 faizle akbank’tan 160 bin tl kredi çektim.10 yıl boyunca her ay 2230 tl ödemesi olacak şekilde bir şekilde pandemi dönemine kadar çalışıp aksatmadan ödedim.pandemi döneminde işsiz kaldım.bankalar erteleme yapıcak dendi,hemen iletişime geçtim 4 ay ertelemeye neredeyse 9000 tl faiz koydular.kalan senelere böldüler.el mahkum kabul ettik.şuan ödemelerimiz ayda 2270 tl olarak devam ediyor.şu süreçte ödeme yapamayacağız ve bunca yıllık emek çaba boşa gidecek ev elden gidecek diye ödüm kopuyor.hiç bir zaman borçtan korkmadım tek başıma 160 bine imzamı attım arslanlar gibi çalıştım ödedim.ama insan işsiz kalınca ve ne yaparsa yapsın işler bir türlü yoluna girmeyince çok çaresiz hissediyor.umuyorum herkes başını sokabileceği,kendini güvende hissedebileceği ve her ay rahatlıkla taksidini ödeyebileceği bir evin sahibi olabilir.çünkü bu ülkede başka türlü mal sahibi olmak imkansız .