Sık geçen başlıklar

konuşurken sürekli anlatabiliyor muyum diyen insan 2

ekşi'de gör
normal karşılıyorum.

çocukluğunda çok fazla dinlenmemiş, onay almak onaylanmak, kendini ifade etmek zorunda kalmış kişidir
güzel bir görgü kuralıdır. bu kelimeyi kullananları kibar bulurum.
anladın mı? diyen insan antipatik/kaba geliyor.