Sık geçen başlıklar

kod yazma olayının %90 copy paste olması 1

ekşi'de gör
bir gün emekli bir bilgisayar mühendisi lüks bir restoranda oturmuş, canı ne çektiyse sipariş etmiş, bir güzel yemiş.

kasada hesabı ödeme vakti gelince hemen bilgisayarın başına geçmiş, google'dan system.console.writeline(@"bunu hesaba say :-)") komutunu kopyalayıp derlemiş, çalıştırmış exe'yi.

restoran sahibi "yazdığın program güzel ama iki saattir burda oturmuş yemek yiyorsun, oysa bu programı google'dan bir dakikada kopyaladın. sence bu adil mi?" diye sormuş.

mühendis cevap vermiş. "hayır, kırk yıl artı bir dakika!"

mınagoduum paran yok madem bok mu var o kadar yedin diye çevire çevire dövmüşler bunu.

not: zamanınızı çaldığım için özür dilerim.