lan oğlum ben siz gibi eleştiremiyorum bu insanları, yani ne bileyim bu insana baktığım zaman, kezban , varoş , cahil demek kolay-olası ama sevgisiz büyümüş bu insanlar çok belli, ilgisiz büyümüş, anası babası zamanında almış olsa o çikolatayı bunun aslında çok matah birşey olmadığını kodlayacakti o da zihnine .
ne çocuklar büyümüş, ne cocukluklar geçmiş şu sikik ülkede yahu düşünün hele bi.
yani cani çekti diye kocasının gidip çikolata alması onun için paylaşım yapma sebebi, büyük bir olay.
olmamaliydi
04.01.2023 · 31. sıra
raptorial
03.01.2023 00:44