Sık geçen başlıklar

kocişim canım çekti diye çikolata almış kudurun 2

ekşi'de gör
lan oğlum ben siz gibi eleştiremiyorum bu insanları, yani ne bileyim bu insana baktığım zaman, kezban , varoş , cahil demek kolay-olası ama sevgisiz büyümüş bu insanlar çok belli, ilgisiz büyümüş, anası babası zamanında almış olsa o çikolatayı bunun aslında çok matah birşey olmadığını kodlayacakti o da zihnine .
ne çocuklar büyümüş, ne cocukluklar geçmiş şu sikik ülkede yahu düşünün hele bi.
yani cani çekti diye kocasının gidip çikolata alması onun için paylaşım yapma sebebi, büyük bir olay.
olmamaliydi
görsel
ben de az önce 35 yaşında ki ağabeyime gofgof alıp geldim kudurun erkekler. auısdhfuıas