bir akpli eylemidir.
sen yıllarca dümdüz söv, ilişkileri bitir, sonra da "kardeşim sisi" diye adamın ayağına git. vücut dili her şeyi açıklıyor: görsel
seçimlerde "sisi mi, binali mi?" diye kampanya yapıp milleti ayrıştıran zihniyet sonunda sisi'nin yanına gitti tıpış tıpış: link ee noldu şimdi? sisi kötü adam değil mi artık?
"chp darbeci sisi'yi destekliyor" diyerek milleti kutuplaştırırken prim yap, sonra sisi'nin yanına git: görsel, haber
"darbeciyle aynı masaya oturursam kendimi inkar etmiş olurum" deyip, o darbeci katil dediğin adamın yanına git: görsel, haber
bu konu öyle "dövletlerin menfaati olur" sayıklamasıyla açıklanamaz arkadaş. menfaati olursa tükürmeyeceksin. sonra yalamanın adı siyaset olamaz. akpliler cevap versin: sisi katil, darbeci, şerefsiz, terör destekçisi diyerek 11 yılı harap ettiniz. şimdi ne ayak? niye ana avrat sövüp ülke ilişkilerini bitirdiğiniz adamın ayağına gidiyorsunuz?
normal bir ülkede çatır çatır hesabı sorulur bu olayın ama bizde millet orgazm olur: "işte yhaa dış bolitiga böyle olur" diye inlerler. gerçi "15 temmuz'un faili bae'dir, hesap sormazsak namerdiz" dedikleri herifin de yanına dün gittiler.
15.02.2024 · 9. sıra
oteberidegil
14.02.2024 12:01