Sık geçen başlıklar

koca arap ordularının israil'e girmeme ısrarı 2

ekşi'de gör
arap yıllardır götündeki temizlenmemiş bokun 50 derece sıcakta yaptığı kafayla geziyor. liderlerin derdi para, halk uyuşturulmuş yüzyıllardır. nereye girsinler ya, tasmaları abdnin elinde :)
arapmışız gibi türkiye'de kasılan filistin duyarıyla aklıma gelen sorunsaldır.

osmanlı'ya isyan bayrağı olan paçavrayı boynuna dolayıp türk polisini ve askerini taşlayan sürüleri görünce "koca arap orduları niye bu işi çözmüyor, bize mi dert oldu bunlar?" diyorum.