tamamen hatalı yaptı. kimyon çok baskındır o kadar konmaz, bu billurun pezevengi de kekiktir. tavaya yağ konmaz ya da çok çok az koyulur, kendisi zaten suyunu salacak. piştikten sonra çeyrek ekmekler hazırlanır, suyuna bastırılır üzerine kekik pulbiber karabiber atılır. ekmeğin içine doldurur gömersin. yanında da ayran olur buz gibi. çiğ soğan da yenmez adabı vardır onun. dedim ya tamamen hatalı yaptı eleman.
bu arada yemeden ne kadar lezzetli olduğunu bilemeyeceğiniz için tuhaf gelmesi normaldir.
protein açısından inanılmaz zengindir, çok faydalıdır.
edit: ulan yazdıktan sonra fark ettim, banada tuhaf geldi bir erkek olarak bir başka hayvanın daşşağını yiyor olmak. peki bundan vaz geçecek miyim? yoo dostum yoo...
16.06.2022 · 44. sıra
leyla ile mecnunun arasina giren ile
15.06.2022 16:54 ~ 18:16