parasıyla değil mi her işedigimde basıyorum bana ne mq çevreyi ben mi düşünecem. 200 metereye sondaj atıp dakikada 30 ton su çekenler düşünmeyecek ama su tüketiminin %10undan sorumlu olan hane halkının evi sidik kokacak. yok öyle yağma. önce tarım ve endüstri ıslah edilsin sonra biz düşünürüz.
edit: rezervuara atılan o mavi boyaları çevreci mi sanıyorsunuz ?
05.10.2021 · 30. sıra
obenizimo
04.10.2021 20:28 ~ 20:35