Sık geçen başlıklar

klozetin aşırı su harcaması 1

ekşi'de gör
parasıyla değil mi her işedigimde basıyorum bana ne mq çevreyi ben mi düşünecem. 200 metereye sondaj atıp dakikada 30 ton su çekenler düşünmeyecek ama su tüketiminin %10undan sorumlu olan hane halkının evi sidik kokacak. yok öyle yağma. önce tarım ve endüstri ıslah edilsin sonra biz düşünürüz.

edit: rezervuara atılan o mavi boyaları çevreci mi sanıyorsunuz ?