Sık geçen başlıklar

klima yakan yazarların bu ayki elektrik faturaları 2

ekşi'de gör
ben vantilatör "yakıyorum" geçen ay vantilatörsüz 180 liraydı bu ay 195 gelmiş gözünü sevdiğimin eski teknolojisi.
klimanın çalışmasına gerek yok. çalışmasa bile evde olması yeterli.

2 aydır evde yokuz, 150 tl gelmiş.

1 tl sayaç okuma bedeli, 149 tl afgan, suriyeli kardeşlerimize yardım kesintisi.