Sık geçen başlıklar

klavyedeki sağ shift tuşunun yalnızlığı 1

ekşi'de gör
hayatımda birkaç kere basmışımdır. bazı eskittiğim klavyelerde sanırım hiç basmamış da olabilirim. öyle bir yalnızlık, dışlanmışlıktır.