Sık geçen başlıklar

kk'nın istifa etmemesi için sebepler 1

ekşi'de gör
kk televizyona çıkıp

-"hadi ben başarısızım. 12 seçim kaybettim. çürük diş gibiyim.. neredeyse kendiliğinden düştüm düşecem.. benim yerime gelecek, chp'ye lider olacak kişi beni bile yenemiyorsa.. 30 yıldır girdiği her seçimi kazanan erdoğan'ı nasıl yenecek?"

diye sorsa, kim ne diyebilir ki?

doğal seçilime göre, zayıf olan yok olur. madem zayıf, önce kk'yı alaşağı etmek gerek. siyaset böyle bir şey.. rte "erbakan istifa etti" diye lider olmadı. ona karşı, ona rağmen lider oldu. sadece erbakan değil, muhtar bile olamaz diyenlerin alayına rağmen...

ana muhalefet lideri değil, erdoğan'ı yenecek lider aranıyorsa.. bu öncelikle kk'yı kulağından tutup o koltuktan indirebilecek biri olmak durumunda.. kk'yı bile yenemeyenden ne sola, ne türkiye'ye hayır gelir.