Sık geçen başlıklar

kk aday olur ise oyumu kesinlikle akp'ye vereceğim 2

ekşi'de gör
ahah adamlar gidip sonunda efespilsen nickli yazar hesabini satin almislar sirf algi kasmak icin
diyorsun ki iktidarın gece yarısı kararnameleriyle, ekonomik kararlarıyla vs. geçen bir 4-5 yıla daha razısınız yani?
açıkça mevcut iktidarı destekleyin veya boş oy atın diyemeyenlerin üstün zekalarıyla bulduğu yeni argüman "başka bir siyaset/seçenek mümkün"... o seçeneği yaratabilmek için ön koşulun ne olduğu gün gibi ortada :).. köprüden önce son çıkıştayız, şu adamların konuştuğu şeye bak...
(bkz: can gurses)