bugün ekşisözlük kitap okuyanlara sövme şenlikleri mi yapılıyor da benim haberim olmadı ? nedir bu sizin yapmayı beceremediğiniz bir şeyi yapabilen ve bunu yaparken keyif alan insanlara bu kadar gömmeniz.
kitap okuyorum, bir oda dolusu kitabım var, işimi de kitap okuyabileceğim bir iş olacak şekilde seçtim ve çalışıyorum, mutsuzluğumun kaynağı da benim kitap okumamdan değil, kitap okumayanların hakimi olduğu bir dünyada yaşıyor olmamdandır.
şimdi dağılabilirsiniz, kitap okuyanlar da geri zekalı ahmak insanlardan oluşuyor ki ben dahil oturup size laf anlatmaya çabalıyoruz, biz de dağılalım derim.
19.12.2017 · 23. sıra
eldarion sionnodel
18.12.2017 02:51