üniversite döneminde kaybettiğim alışkanlık. ilkokulda günde bir kitap, ortaokulda iki günde bir kitap bitiriyordum. (tabi 1000 sayfa civarı olanlar daha uzun sürüyordu.) lisede haftada bir derken son 7 senedir toplasan 50 kitap okumamisimdir.
okuma ve öğrenme alışkanlığım değişti, artık internetten makale, tedtalks videosu gibi şeylerle öğreniyorum. yalnız internet feci dikkat dağınıklığı ve bağımlılık yapıyor. 50 sayfa romanı telefona bakmadan ya da başka şeylerle ilgilenmeden okuyamıyorum.
19.02.2017 · 44. sıra
zamanin kiyisinda
18.02.2017 13:42