Sık geçen başlıklar

kiraya enflasyon oranında zam yapma saçmalığı 1

ekşi'de gör
enflasyon olmayan ulkelerde olmayan sacmalik. ev tuttum 3 yillik kira kontrati yaptim sonra incelerken baktim yillik artisa dair bir sey yok.

emlakciyi aradim herif anlamadi. "kardesim ne kadar artacak bu senelik?" dedim sonunda o da "neden artsin ki siz belli bir rakam uzerinden anlastiniz, artis falan yok" dedi.

"e" dedim ben de "isten falan zam alsam bu 3 senede o zaman daha da ucuza geliyor bana her sene oturdugum ev" dedim gulerek "evet oyle zaten" dedi.

nasil sikildigimizi o zaman anladim. kaldi ki ben turkiye'de ev sahibiyim halen daha.

demek enflasyon belasi olmayan normal ulkede yokmus bu is...