enflasyon olmayan ulkelerde olmayan sacmalik. ev tuttum 3 yillik kira kontrati yaptim sonra incelerken baktim yillik artisa dair bir sey yok.
emlakciyi aradim herif anlamadi. "kardesim ne kadar artacak bu senelik?" dedim sonunda o da "neden artsin ki siz belli bir rakam uzerinden anlastiniz, artis falan yok" dedi.
"e" dedim ben de "isten falan zam alsam bu 3 senede o zaman daha da ucuza geliyor bana her sene oturdugum ev" dedim gulerek "evet oyle zaten" dedi.
nasil sikildigimizi o zaman anladim. kaldi ki ben turkiye'de ev sahibiyim halen daha.
demek enflasyon belasi olmayan normal ulkede yokmus bu is...
07.09.2021 · 47. sıra
searos
06.09.2021 01:43 ~ 01:43