bayraklıda tokide kiracıyım, devletin makül bir ücretle ( tahminim 4000 ödüyorlardır) verdiği evi 25.000 ortalama sarı siteye koyuyorlar. dağda arkadaşlar evler bildiğin dağda, tilki görüyorum yılkı atı görüyorum işe giderken.
Sık geçen başlıklar
kiraların bokunun çıkması 3
ekşi'de göristanbul'da oturulabilecek en sikindirik evler 25 bin tl şu anda. nasıl bir arz talep dengesi var, asgari ücretin 17 bin tl olduğu ülkede bu kiralar nasıl ödeniyor, insanlar ne yiyip ne içiyor anlamak mümkün değil...
birkaç sene önceye kadar kiralar asgari ücretten yüksek olmuyordu. şimdi istanbul'da en allah'ın dağında olan evin kirası bile 10.000 tl. ortalama vatandaşın aldığı maaş belli. bu durumda ev sahiplerine mi çalışacağız?
bunun sebebi de gayet açıktır. kimse vızıldamasın.
tüm dünyaya vize kolaylığı ya da vizesiz geçiş veriyorlar. bu insanların ikametgah başvurusu yapması ve konut kiralaması önünde bir engel yok.
asgari ücretle geçinen bir türk, dövizle kazanan bir yabancının verebileceği kirayla yarışamıyor.
yabancıların bu kadar kolay konut kiralaması, satın alması komedidir. sırf döviz girsin diye kirada oturan koskoca bir orta sınıfı çökerttiler. ekonomiden anladıkları bu kadar. ülkeyi ve vatandaşın barınma hakkını satarak ülkeye döviz sokmak.
başka bir memlekette öyle vizesiz, oturum izinsiz bir şekilde yabancı pasaportunuzu sallaya sallaya kafanıza göre ev kiralayamıyorsunuz.
bunun sebebi de gayet açıktır. kimse vızıldamasın.
tüm dünyaya vize kolaylığı ya da vizesiz geçiş veriyorlar. bu insanların ikametgah başvurusu yapması ve konut kiralaması önünde bir engel yok.
asgari ücretle geçinen bir türk, dövizle kazanan bir yabancının verebileceği kirayla yarışamıyor.
yabancıların bu kadar kolay konut kiralaması, satın alması komedidir. sırf döviz girsin diye kirada oturan koskoca bir orta sınıfı çökerttiler. ekonomiden anladıkları bu kadar. ülkeyi ve vatandaşın barınma hakkını satarak ülkeye döviz sokmak.
başka bir memlekette öyle vizesiz, oturum izinsiz bir şekilde yabancı pasaportunuzu sallaya sallaya kafanıza göre ev kiralayamıyorsunuz.