Sık geçen başlıklar

kiracılı eve satış yasağı gerekliliği 3

ekşi'de gör
mülkiyet hakkını yeni tanıyorsunuz. hoşgeldiniz. ev sahibine böğüreceğine iktidara böğür. 10 milyon sığınmacıyı alan, enflasyonu yapan ev sahipleri sanki. kafaya bak
bu yasaklama , sürekli piyasaya müdahale kafasından çıkılmalı. bunların çözümü ekonominin düzelmesi. kiralara %25 sınır geldi ne oldu. bir sürü kavga dövüş dava . evine %25 zam yapan mutsuz, yasal hakkını koruyamayıp %100 zam gelen mutsuz . olayları bu noktaya getirenler seçime kadar mutlu .
böyle saçma fikirlerinizi hükümetler ciddiye alırsa. satılmayacağı için kimse inşaat yapmaz, diyelim yaptılar; ev sahipleri evlerini kiraya vermez. siz de sokakta yaşarsınız.