Sık geçen başlıklar

kimsenin rusya'da yaşamayı düşünmemesi 1

ekşi'de gör
rusların saykolukta türklere denk olması yüzündendir. yaşayacaksam kendi saykomla yaşarım. buz gibi ülkeye neden gideyim ki? ayrıca ruslar pek belli etmese de pis ırkçıdır. zenofobik millettir. onların z kuşağı bizimkinden beter durumda. bir turizmci olarak şöyle bir kara listem var.

türk turist > rus turist > arap turist

avrupalıyı neden seviyorum çünkü insan gibi hareket ediyorlar. üstteki grup aynı. rus, türk, arap hepsi aynı. hepsinde gereksiz bir dikkat çekme çabası. sürekli yol ortasında sohbet etmeler. bağırarak iletişim kurmak. kadınlarının tarz olarak aşırılığı sevmesi. ya tam kapalı ya full dekolte. erkekleri sürekli grup halinde gezme eğilimli.