Sık geçen başlıklar

kimliğini unuttuğu için lgs'ye giremeyen çocuk 2

ekşi'de gör
baylar hanımlar siz neyi tartışıyorsunuz aq ya yok hayatı kimliğe bağlıymış da yok tek bir sınava bağlıymış da... bu romantizmin mevcut gerçekliğe karşı hiçbir faydası yok. kurallar belli; geç gelme ve evraklarını getir. bunlar olmazsa olmaz. bence de el parmak vs okutabilinir daha iyi olur ama yok yani öyle bir uygulama yok. mevcut durum bu ve bunu çok önceden herkese elli kere bildiriyorlar. hepimiz girdik bu sınavlara ben kimliğimin yanına pasaportumu aldığımı da biliyorum ne olur ne olmaz diye. kimliğim bendeyken pasaportumu anneme verdim hatta aynı anda ikisi de kaybolmasın diye. başka bir sınava da evden çok uzakta girecektim ne olur ne olmaz diye üç saat önce gitmiştim, okul kapalı görevliler bile gelmemiş oturdum son son notlarıma baktım hatta. tamam herkes böyle olmak zorunda değil ama kurallara uymayanlara da yaptırım olacak, olmalı. zaten çocuk bir tepki vermemiş buradakiler yine romantizm kasıyor.
güzel bir tecrübe kazanmış çocuktur, bir sonraki sınava bir gün önce okul binasını görmeyi, sınava vaktinden erken gelip geç kalma ve aksilik çıkma ihtimalini, evden çıkarken tekrar tekrar sınav için gerekli kimlik giriş kağıdı vs evrakları bakmayı sınav giriş belgesini defalarca okumayı ve öğretmenlerinin uyarılarını dikkate almayı öğrenecektir. malesef tecrübe ucuz bir yöntem değil. dünyanın sonu değil geçmiş olsun dediğim çocuktur.