Sık geçen başlıklar

kimi yuhalıyorsun sen 2

ekşi'de gör
videoyu yeni izledim. nereden bakarsan bak kral hareket. efendilik illa ki iyi hoş, ancak yeri geldiğinde böyle de herkese anladığı dilden konuşmak lazım.

sana başlarda biraz mesafeliydim ekrem başkan. herkese gül dağıtma tutumun benlik değildi. ama belli ki sen işini biliyorsun. benden sana oy çıkar.
"kim yuhaladı" sorusuna "ben" diye cevap veremeyecek kadar korkak, ezik, yüzsüz ve pişkin içeren görüntülerdir.

ne kadar ironiktir ki; "esnaf kan ağlıyor" serzenişinin asıl sorumlusu malum şahsı ise... bırak yuhalamayı, alkışlamazsa başına neler geleceğini de çok iyi biliyordur.

ben olsam fırlatırdım kafalarına çayı, bir de çatıdan üzerlerine kaynar su attırırdım... haydi selametle!