sunucu elemanın konuyu hiç açmaması çok ilginç. yarışmacı "diksiyon ile ilgileniyorum", "telefon jokerindeki adam dublaj hocam" falan diyor ama sunucu eleman hiç oralı olmuyor, sormuyor tiyatro ile ilgili misin veya seslendirme yapıyor musun diye.
önceki sunucu olsa kesin sorardı, bu sunucu çok kazma. zaten adam yarışmacılar konuşurken üzerine falan konuşuyor, söylediğini dinlemiyor falan, çok dandik bi tip. kifayetsiz.
04.12.2018 · 34. sıra
psps77777
03.12.2018 00:20 ~ 00:22