yabancı forumlara giriyorum, türklere hamam böceği diyen, en iyi türk ölü türktür diyen, sözde soykırım tellallığı yapan ermeniler.
ekşi sözlük'e giriyorum, doğrudan ermenistan'ı savunmaya façası sıkmadığı için kardashian üzerinden, konvoy bilmem ne üzerinden türklere hakaret eden ermeniler.
maalesef de bunlara uyan sosyalist liberal artık her neyse beyinsiz kimliksiz türkler de yok değil. ben bu ermenilerden iyice soğudum, sahiden bu kadar nefret ediyorsanız gidin ya ne diye bizim pislik yüzümüze bakmaya tahammül ediyorsunuz, biz şeytanmışız baksanıza.
herneyse, ırkçı mırkçı değildir efendim o.
hayatta porno çekip göt büyütmekten başka bir meziyeti olmayan sertifikalı orospunun tekine cevap vermektir diyelim.
milli kahramanı kardashian olan milletler de var allah başka dert vermesin.
30.09.2020 · 15. sıra
pembepatiklipaticik
29.09.2020 00:13 ~ 09:22