buyrun benim...
eşimin ailesine yaklaşık 700 metre
kendi anneme de yaklaşık 1000 metre mesafede yaşıyoruz.
benim annem evime 4 kere geldi, eşimin annesi de taş çatlasa 50 kere gelmiştir.
ama en ufak zorluklarında yanlarında olabiliyoruz.
ailelerimiz daha kaç sene yaşayacaklar bilmiyoruz bundan beraber geçirebildiğimiz her dakika bizim için değerli.
insanların aileleriyle aralarında sağlıklı bir iletişim varsa çok da sıkıntı yaratmayan hatta avantajları çok olan durumdur.
ama iletişim sağlıklı değilse, aileler müdahil olmak için çırpınıyorlar, çocuklar da ebeveynlerinin sözünden çıkmamak için yırtınıyorlarsa mesafe sadece bir sayı oluyor.
01.03.2022 · 23. sıra
justaphantom
28.02.2022 14:08