Sık geçen başlıklar

kişinin 10 yıl sonraki haline vereceği mesaj 1

ekşi'de gör
bunu ben düzenli olarak bir mail uygulaması aracılığıyla yapıyorum. ilk olarak 2016 yılında 5 yıl sonraki kendime bir mail yazmıştım. 2021 yılında o maili okuyunca gözlerim doldu, çünkü hiçbir hayalim gerçekleşmemiş, her şey daha da kötüye gitmişti.

sonra 2021 yılında, 2026 yılına bir mail yazdım. henüz o mail gelmedi, ama yazdıklarımı hatırladığımdan, 2021 yılında kurduğum o hayallerimin de deeeevvvvvvv bir hüsranla sonuçlandığını söyleyebilirim daha şimdiden. 2026'da o maili okurken de muhtemelen efkarlanıp uzaklara dalacağım.

bir tane de, geçen gün 2029 yılına yazdım. yine hayallerimi, umutlarımı belirttim. umarım bu seferki hayallerim gerçek olur. benim ve hepimizin.

buradan da, 2034 yılındaki oszmye bir entry bırakayım bari.

48 yaşındaki koca çınar ben, umarım hala hayatta ve çok sağlıklısındır. 20 yaşındaki üniversite öğrencisi kızın da umarım çok mutlu, sağlıklı ve başarılıdır. anne kız sonunda zor günleri atlattık, huzur içinde yaşıyoruz diyor musunuz? yanında mutlu olduğun insanlarla, mutlu olduğun yerlerde misin? her şey gönlünce olsun canım kendim.

seni seven 10 yıl önceki sen.