Sık geçen başlıklar

khk'lıların tamamı göreve iade edilecek 2

ekşi'de gör
devlet vatandaşına suç isnad edip ondan suçsuz olduğunu ispat etmesini beklemek yerine, suçunu en baştan söyleyebilecek adlî ve hukûkî güce sahip olabilseydi, bugün khk yla alâkalı bir mağduriyet ve bundan doğan anlamsız populizm olmayacaktı.
talihsiz ve popülist bir açıklama. zira khk ile görevden alınan birçok kişinin zamanında nasıl ve ne şekilde o yerlere geldiğini sağır sultan bile biliyor. böyle popülist bir açıklama yerine "sabit bir suç şüphesi altında olmayıp ihraç edilen khk mağdurlarını göreve iade edeceğiz" dese çok daha geçerli bir açıklama olurdu.

kemal bey bu şekilde devam ederse kazanılacak seçimi de kaybettirecek maalesef.