öncelikle beni mağaramdan çıkartan ikiyüzlülüğünüzü sikeyim.
neredeyse hepimiz pek çok defa "arkadaşlar bu bir virüs olabilir mi?" çizgisinin ucundan dönmüşüzdür ya da dönememişizdir. yalan mı lan, söyle! sana diyorum.
belli ki bir talihsizlik olmuş. sevgilisine ya da fakbadisine (ya da sıfatı her neyse artık) gönderdiğini ya da yayınladığını düşünürken, o anki ekşın haliyle bir talihsizlik yaşamış.
"herif gay! koca bir yarrağı da var. içinde bulunduğu zenginliği de hak ettiğini düşünmüyorum. o zaman fırsatını bulmuşken saldırayım, içimdeki tüm pisliği dökeyim."
saldıranların genel motivasyonu bu yönde.
yerinde olsam hiç özür dilemezdim. hatta özür videosu temasıyla başlayıp sonunda çıkarıp masaya koyardım; "alın amq ahlak bekçileri!" diye.
bu herifi ben de sevmem. fakat sırf sevmediğim biri olduğu için, herkesin başına gelebilecek bir talihsizliği fırsat bilip saldırmam.
06.05.2019 · 32. sıra
hemi tune tune
05.05.2019 01:26