depremde çadır satan eski kızılay başkanı kerem kınık’ın 36 maaş aldığı ortaya çıkmış..
bizim mehmet de vergileri tabana yayma çalışmalarına aynen devam etsin ama delik büyük..
görsel
twitter
(bkz: kerem kınık'ın kızılay'dan 306 bin tl maaş alması)
edüt:
öncelikle haber kaynağı dandik değil.. içerikteki yazım şeklinden 36 ayrı maaş alıyor gibi anlaşılıyor..
bu olayı google'da teyit etmek istediğim zaman kerem paşanın farklı takvimlerde farklı sayılarda maaşlar aldığı ile ilgili bir sürü haber çıkıyor..
sonuçta ortam bulanık.. ancak burada esas anlatmak istediğim şey vergilerin tabana yayılması gayreti bence hiçbir şey ifade etmiyor çünkü yandaşlar bolluk içinde yaşamaya devam ediyor..
16.07.2023 · 46. sıra
strobist
15.07.2023 00:15 ~ 02:50