Sık geçen başlıklar

kent pub'ları 1

ekşi'de gör
ülke yıllar sonra normale dönmeye başladı diye yorumladım. yıllrdır dindarlara yaranmak için normal vatandaşlar hep göz ardı edildi.

bu ülkede içki içen insanların olduğunun hatırlanması güzel. umarım sayıları hızla artar.