meali; "tayyip canım*... bunlar, oğlum senin yüzünden öldü diyorlar, haberin olsun. ben bişey demiyorum. ben dolabımdaki erzağa bakarım. bu yaşıma kadar başka şeye bakmadım. evlat acısı vız gelir. sen beni gör, karnımı doyur. giden gitti. sen bana bak." olan sesleniştir.
leş gibi çürümüş kalbine senin... yazık... "öyle söyletmişler naapsın" diyene de yazıklar olsun. hadi ben kendimi yakayım da 62 yaşındaki anneme, 90 yaşındaki babaanneme söyletin bunları.
edit: torunları için dileniyor diyen var. ciğerim diyor ciğerim* erdoğan'ım diyor. başımızın üstünde kalasın diyor. yardım istemenin bile adabı var. ama sorsan, sorumlu bile tutmuyor, parmağında yüzükle gelip dünyanın en zengin liderlerinden olan şahsı, oğlunun kendini cayır cayır yakmasından. teyze evet. teyze...
09.02.2020 · 21. sıra
ooopapatya
08.02.2020 18:10 ~ 19:31