evet üstünüz. bir kere esimizi başımızın üstünde taşırız. dağ, kar, koca hikayesi, sen bilmezsin bunları.
normalde troll başlıklarına yazmam da seni engellemeyi unutmuşum. benim aklıma takılan bir durum var.
ya birader siz ne tür bir insansınız amina koyayım, ne şekil bir grupsunuz? her sabah güne başlarken whatsapp grubunuzda biriniz ortaya çıkıp; haydi yahu çok uyuduk, kalkın anamıza, avradimiza, bacımıza, çocuğumuza küfür ettirme vaktidir, ey hak diye mi güne başlıyorsunuz lan? utanacak, yüzünüz kızaracak bir durumunuz yok mu?
ne bileyim, yarın bir gün kimliğimiz deşifre olur, çocuğumuz bizden utanır, 7 soyumuz bizi reddeder diye hiç mi korkmuyorsunuz?
varoluş nedeninizi sikeyim lan sizin. sivrisinekler bile sizden daha şerefli bir yaşam sürüyor şu amina kodumun dünyasında.
08.09.2023 · 30. sıra
nrcnsnnmnkymmthtsnbrrspccgsn
07.09.2023 01:24