Sık geçen başlıklar

kenan sofuoğlu'nun lamborghini ile meclise gelmesi 1

ekşi'de gör
bence saçmadır.

100 km'de 30 litre fosil yakıt tüketen bir araç yerine bisikletle meclise gelen bir mebus görsem ülkem için daha ümitli olurum.