bence saçmadır.
100 km'de 30 litre fosil yakıt tüketen bir araç yerine bisikletle meclise gelen bir mebus görsem ülkem için daha ümitli olurum.
05.07.2018 · 2. sıra
tahirikemal
04.07.2018 14:14