yalnız kenan imirzalıoğlu burada postayı tüm ekip adına koyuyor. yani bir nevi sözcülük yapıyor. haklı da olabilir.
ışıkçının posta koyacak hali yok ya..
20.10.2017 · 39. sıra
faydam yoksa da zararim olmaz
19.10.2017 17:07 ~ 17:08