emperyalizm her gittiği yere kan gözyaşı ve zulüm getirmiştir. bu gün esad'a saldıranlara bakalım hepsi emperyalistler ve onun uşakları.
sonuç olarak esad hayranı değil emperyalizme karşıyız. bu savaşta kimin karşısında olmamız gerektiğini biliyoruz. kıblesi 6. filo olanların bunu anlaması mümkün değildir.
kıblesini şaşıranlar gün gelir üst akıl diyerek eyyy diye seslendiklerine yarın kuzu gibi olurlar.
09.04.2017 · 29. sıra
enyailos
08.04.2017 14:20