millet manyak. iki kedi var evde. hergün aşağıdaki kedileri ve dükkanın önündeki bir kediyi besliyorum. yani bunu kedileri çok sevdiğimi belirtmek için anlattım.
misafir rahatsız oluyorsa az kapatın odaya anasını satayım. bu neyin öfkesi kardeşim? sizi çocukken hiç mi memlekete götürmediler? hiç mi birilerini idare etmediniz? fanusta mı büyüttüler sizi? sözde yetişkin olmuşsunuz, tripler şımarık bebe tripleri.
21.04.2024 · 44. sıra
kaptankurabiye
20.04.2024 01:07 ~ 01:08