Sık geçen başlıklar

kedinin katiline son bakışı 2

ekşi'de gör
gecen yil cok hastaydim. kedim, odanin kapisindan bana bakiyordu. o bakisini hic unutmuyorum. yataga ciktiginda ayak ucuma kivrildi. normalde hep ustume cikar, tirrrr sesine baslar ve masaj yapardi. karnimin agridigini nasil anladiysa, yanimda yatti.

ne zaman uzgun olsam, evde kendi basima aglasam hemen yanimda biter. kucagima atladiktan sonra da, yuzunu yuzume yaklastirip bir patisi ile yuzume dokunur. “uzulme ben varim” der gibi. bir de o anlar da gozlerini kapatir, yavas yavas acar. zaten onu izlerken ben dertlerimi unuturum.

boyle cok bakisi var. pencereden kuslara bakar, ben de onun gik, hiyk sesleri cikartarak kuslara bakisina bakar gulerim. bir seyi cok merak ettiginde kafasini ileri uzatip bakisi, bir ses duydugunda 'o neydi giz' bakisi. mesut ozil'e benzedigi 'bir sinek gordum sanki' bakisi. tavuk kokusu aldiginda, afrika'daki akrabalarina bagladigi hedefe kitlendim bakisi…

eros'u da bu halleri ile hatirlasin taniyanlar ve adalet, onu bu aci bakis ile caresiz birakan caniye cezasini versin. acimiz bir parca olsun hafiflesin.
2 gram mama, 1 kap su verdiginizde mutlu olan kediden ne istedin lan a.. koyduğum cocugu… bunlarin anasi bacisi da o cocugudur net