çoğu sevimli değil de ben kendi adıma sevimlilik aramıyorum kedide.
kedici adam kedide sevimlilik aramaz. kediyi gizimiyle , hainliği ile ibnetorluğu ile sever.
ona elinle köfte getirirsin o da yangndan mal kaçırır gibi eline vurup köfteyi yere düşürür. sanki ben vermeyecem o köfteyi sana deyyus! olduğu gibi kabul edersin kediyi. kedi kedidir , sevimli falan değildir.
bir elementtir kedi. saftır. sıfata ihtiyacı yoktur
zaten harbi kedici adam (ya da kadın) büyük kedi sever. ne o öyle şirinlik muskası minik kedi görünce ağzının suyu akmalar falan kardeşim ?
28.01.2021 · 4. sıra
tropic of capricorn
27.01.2021 01:55 ~ 02:01