Sık geçen başlıklar

kedilerin aslında sevimli olmaması 1

ekşi'de gör
çoğu sevimli değil de ben kendi adıma sevimlilik aramıyorum kedide.

kedici adam kedide sevimlilik aramaz. kediyi gizimiyle , hainliği ile ibnetorluğu ile sever.
ona elinle köfte getirirsin o da yangndan mal kaçırır gibi eline vurup köfteyi yere düşürür. sanki ben vermeyecem o köfteyi sana deyyus! olduğu gibi kabul edersin kediyi. kedi kedidir , sevimli falan değildir.

bir elementtir kedi. saftır. sıfata ihtiyacı yoktur

zaten harbi kedici adam (ya da kadın) büyük kedi sever. ne o öyle şirinlik muskası minik kedi görünce ağzının suyu akmalar falan kardeşim ?