Sık geçen başlıklar

kedi tarafından uyandırılıp kendisinin uyuması 1

ekşi'de gör
gerçekten şerefsizliktir. * ya kardeşim ezan vakti tepemde zıplayıp beni uykumdan edip, uyandığımdan emin olduğunda uykuya dalamazsın. ne bu nöbetleşe mi uyuyoruz?
edit: başlık "kedinin seni uyandırıp uyuması" idi ama moderasyon böyle değiştirince kulağı arkadan tutup amuda kalkmak gibi olmuş.