gerçekten şerefsizliktir. * ya kardeşim ezan vakti tepemde zıplayıp beni uykumdan edip, uyandığımdan emin olduğunda uykuya dalamazsın. ne bu nöbetleşe mi uyuyoruz?
edit: başlık "kedinin seni uyandırıp uyuması" idi ama moderasyon böyle değiştirince kulağı arkadan tutup amuda kalkmak gibi olmuş.
12.02.2022 · 48. sıra
madstar
11.02.2022 06:34 ~ 10:07