Sık geçen başlıklar

kedi sahiplerinin kalitesiz uyuduğu gerçeği 1

ekşi'de gör
yorumları okuyunca kedime şükrettim valla, gece 12 - 1 gibi yatar minderine sabah 7 gibi kalkıyor canım kızım. aşırı aşırı memnunum kedimden. :))