bahçeli eviniz varsa kesinlikle köpek diye cevap verdiğim karşılaştırma.
bahçeli evim olmadığı için kedi besliyorum.
kediler nazlı, köpekler gariban hayvanlardır. örneğin annem bizim kediye akciğer almış, haşladık, kokladı yemedi. ben de aşağı indireyim başka hayvanlar yer diye düşündüm, sokaktaki diğer kediler de yemedi fakat sahibiyle gezmeye çıkmış bir köpek hapur hupur yedi ciğeri.
şöyle bir yorum okumuştum kedi ve köpekler hakkında:
"köpeğin sahibi vardır, kedinin insanı." kesinlikle çok doğru.
ha kedi daha temizdir, evde daha rahat bakılır, sevimlilik abidesidir, ayrı.
14.10.2018 · 35. sıra
edebiyatt
13.10.2018 20:03