Sık geçen başlıklar

keçiören belediyesi'ne bağlı a takımı 1

ekşi'de gör
işin kötüsü ankaradaki çoğu kişi bunların faydalı olduğunu, başka ilçelerde de uygulanması gerektiğini düşünüyor.

ulan nası bir güvenlik sorunuymuş ki polis var üstüne bekçi geldi o da yetmiyor bu tip herifler var.

olmuyor lan işte. herkesin başına 1 tane bekçi de koysan çözemiyorsun.

güvenlik sorununu çözmek istiyorsan, gece 2 de insanlar sokakta özgürce gezebilsin istiyorsan bekçi düdüğü öttürmekle a takımı b takımı kurmakla olmuyor.

1-uyuşturucunun kökünü kurutacaksın.

2-işsizliği azaltacaksın. işsiz güçsüz boş beleş adamlar sabah akşam parkta milleti gasp ediyor nabacak?

3-içeri aldığın torbacı mıdır artık serseri midir ne boktur. içerde tutacaksın.

yapamıyorsun tamam, neighborhood watch tarzı bi oluşum kuruyosun.
o zaman da adamları düzgün seçeceksin. seçemezsen kurduğun güven timi güvensizlik yaratmaya başlar.

türkiye yıllardır akıllanmadı ya.çatlısıydı jitemiydi mitemiydi. hep aynı terane.

sorun ülkenin eğitimsiz, uyuşturucu bağımlısı ve işsiz gençleri. sen çözmek yerine ülkeye milyonlarcasını daha alıyorsun.
sonra da maganda kılıklı mahallenin abisi adamlardan tim oluşturuyorsun. onlar da millete dadanıyor.

içim şişti şu ülkeden vallahi billahi.