basligi acan arkadasin hesabinda sorun olmayan zam iddiasidir. 18'in %22'si yaklasik 4'tür (3,96), 18'e 4 eklenirse bu durumda da %22'lik kdv bulunur.
edit: ayni basligin altina tekrar tekrar entry girmemek icin buraya eklemeyi uygun gördüm.
#72160828'da arkadas türkiye'de kdv'nin düsük oldugundan bahsetmis, dogrudur. mesela almanya'da %19 kdv vardir, ama özellikle gida ile ilgili bir cok kalemde ayni zamanda devlet sübvansiyonu da vardir. bir de biz haric ötv diye bir gudubetle ugrasip, üstüne ötv'nin kdv'sini ödeyen baska bir millet de yok. yani türkiye verginin düsük degil, tam tersine cogu kalemde asiri yüksek oldugu ülkedir.
17.11.2017 · 39. sıra
saintalbray
16.11.2017 12:27 ~ 12:53