Sık geçen başlıklar

kayseri'ye fenerbahçelilerin alınmaması 1

ekşi'de gör
(bkz: faşizm)

bu karar, eğer geri dönülmez ise öyle kolay kolay yenilir yutulur bir şey olmayacak.

çoğu taraf olmayan, olamayan kişi ve kurumların yeter ulan diyerek fener taraftarının yanında olacağını ve bu yönde açıklamalar yapacağını ve bunun da bir kıvılcımı tetikleyeceğini düşünüyorum.

tersi bir durum bu ülkede artık rejimin değiştiğini ve göstere göstere faşizm ile yönetildiğimizi ve buna boyun eğdiğimizi gösterir.

(bkz: faşizme karşı truva atı),

arkandayız fenerbahçe taraftarı.

not: viva la otonomia !
yeter la !
bastır ankaragücü !