Sık geçen başlıklar

kastamonu'da köçek oyununun yasaklanması 1

ekşi'de gör
en cok sinir eden kismi, birazcik mevki goren gorgusuz bir insan turunun hemen havalanip "bir daha bunu gormek istemiyorum" diye cikista bulunmasidir. istemiyorum ne demek ya? sen kim koceksin de kendinde kafana gore kural koyacak bu cesareti buluyorsun? kastamonu'yu mu yarattin? senin mi orasi? boyle kibirlilige ve densizliklere gelemiyorum arkadas.