Sık geçen başlıklar

kasım ortasında hala kombi yakmayan kutup tilkisi 1

ekşi'de gör
üşümüyorum, evin derecesi 21. bu sıcaklıkta kombi neden açayım? herkesin evinin sıcaklığı, soğukluğu aynı değil.
bana kalsa daha da geç açarım çünkü kolay üşümem, çok sıcak ortam sevmem. havalar biraz daha soğuduğunda açılacak ama mecbur evdekiler için.